Reclame

De ce imi doresc un domeniu.ro?

Citisem pe blogul lui Steel un articol care consta in castigarea unor domenii .ro, limita oprindu-se la 20 de domenii. Puteti urmarii si voi postul si sa va inscrieti aici.

Eu particip la acest concursc organizat de Steel si partenerii lui ca sa castig un domeniul, logic, dar de ce vreau sa castig domeniul? Ei... pai in primul rand e de retinut mai usor numele nume.ro, nu? Si totodata sa numai depind de blogspot si sa ma mut pe alt host unde sa pot sa imi urc ce tema vreau :-), iar pentru mine domeniul este inca un pas inainte la dezvoltarea blogului meu.

Si vreau sa il invit pe Andrei la acest concurs.

Cam atat... Si nu in ultimul rand vreau sa ii multumesc lui Steel pentru acest concurs in care sper sa fiu printre castigatori deoarece am mare nevoie de domeniul. Multumesc Steel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu