Reclame

TOP 5 - Bud Light Commercials

Fiind ocupat incercand sa fac ce-l de-al doilea blog al meu, care va fi despre muzica, nu prea am avut timp sa pun articole asa ca vreau sa ma revansez cu un TOP 5 dintre cele mai reusite reclame de la Bud Light! Enjoy!

5. Bem un Bud pana se deblocheaza liftu?

Bud Light - The Elevator - The best video clips are right here

4. Dami si mie...

Bud Light Ad - Click here for more home videos

3. Ce stie sa faca cainele tau?

Bud Light Dog - More free videos are here

2. Sari dupa Bud... nu tu mah!

Bud Light - No Pilot - Beer Commercial No2. - More bloopers are a click away

1. Dai o bere sau fa pe mortu!

Bud - 2006 SuperBowl Commercial - Click here for another funny movie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

este bun topul dar cred ca si http://www.metacafe.com/watch/yt-JiB3Rs9yNYw/bud_light_swear_jar_2007/ trebuia sa fie undeva aici dc nu pe locul 1

Anonim spunea...

Mie nu mi se pare chiar asa de funny...
Oricum topul care l-am creat e personal, adica parerea mea :)

Trimiteți un comentariu